svar på frågorna x)

sorryy ;d i knooow (a) borde svarat igåår ;d
men.. ja hade int tid tyvärr ;P

hur lång e du- jag äe 1.57 cm (:
Älskar du mig,bästavän? - de äe klart ja älskar dej felicia sötnuus (:
Varför började du just att blogga?- venne, tyckte de vah typ roliigt :)
Varför är du så fin och underbar? §- jag äe int de ;o
Göruee? -lyssnar på musik å skriver ;d
oskuld? -aah ;]
haru strulat med nån?- aah ;)
vilken skola å klass går du i?- södertörn , 7nv2 ;]
favoritämne? -idrott ;d
favoritlärare?;P- Grace (a)
hur gml äru? -13
Kommer du fortfarande ihåg mig Sivan darii ?- japp de gör jag (:
vad äe jag för dig ? §- en fiin vän ;)
vem ä din bästastevän ? bara EN :)- Linda , <3
hur länge tror du att du kommer fortsätta blogga ? (a)- int vet ja ;P
favoritklädsel ? x'd-tights linne å kofta ;)
musik smak ? ^^- typ lite svenska låtar å hiphop å rap ;]
kärlek eller vänskap ? <3- kärlek äe det finaste som finns å krossar allt men vänskapen räknas också .
längsta kärlek ? :P- 1 år ;)
 mobil eller data ? :)- mobil ofc ;d
Favorit färg ? ;)- rosa ^^
älskar du mig ? <3- klart jag älskar dig sandra :)
har du haft sex ?- nope .
var du mobbad i mellenstadiet ?- nääe
hur många haru kysst ?- har int räknat men väldigt många ;)
när du ser dig själv vad tänker du ?- Kan int du bli liiite fiinare darii ?
fjortis b) wb fjortis c) emo d) normal- normal .
varför är du inte snäll mot dina föräldrar ?- för att dom äe jobbiga .
vad betyder kurva på polska ?- hora XD
tycker du att din blogg är intressant ?-njaa '
skulle du vilja bo i stan ?- varför int .
gillar du svenne killar ?yyeah .
bh storlek ? 75 C
om du måste välja mellan blondin eller platina , vilken skulle det vara ?-venne
skulle du kunna hångla med en kille som är assnygg fast än du inte känner honom ?- venne ;$
var föredrar du att ha sex ( så att dina föräldrar inte ser ) ?- hahah har int knullat ? men säkert i mitt rum å min sköna säng när int föräldrar äe hemma XD
vad är den snuskigaste saken du gjort ?- kommer int ihåååg ;$
trivs du där du bor ? nja .
gillar du justin bieber ?-japp (:
tycker du om din skola?- yyes :d
när ska du åka till polen? :D-  19 juni :)
va tckr du äe bäst mää att blogga???- jag tycker de äe roligt att folk får reda på saker om mej mer å mer genom att blogga ;D




















Kommentarer
Postat av: julia

gmn du e visst fin o underbar o jag har samma bh storlek <3 skit söt e du <3

2010-06-11 @ 23:23:52
URL: http://juliiets.blogg.se/
Postat av: Diana

Fiiiinn du äeeeeeeeeee!!!!!1



Gillar deej <33

2010-06-13 @ 08:26:48
URL: http://ccuuttee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0