du är min drog..<3

Jag har fastnat i ditt träsk och kan inte ta mig loss.
Jag sjunker djupare och djupare för varje dag som går.
Det blir värre och värre och varje dag utan dig är hemsk.
Varje gång jag ser dig fylls min kropp av tusen känslor.
Varje gång jag hör din röst ryser jag och får svårt att andas.
I tittar på dig, den mest perfekta människan i världen.
ibland tittar du upp, jag hinner möta dina gröna ögon.
Jag trodde inte att det var möjligt att älska allt med en person.
Jag älskar både dina bra saker och dåliga saker.
Jag vet inte vad du känner för mig, man kan inte läsa av dig.
Du är som en dagbok som jag inte har nyckeln till.
Jag måste hitta rätt nyckel för att kunna låsa upp dig sen kan jag läsa.
Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på när jag somnar.
Du är den jag drömmer om både nätter och dagar.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder från semester då? :)

2010-09-29 @ 16:12:28
Postat av: Anonym

vem är din drog dåe ? :)

2010-09-29 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0