en gång i livet , var du mitt allt..

en gång i livet var du mitt allt , jag saknar dej sjukt mycket ;( jag vill ha dig tillbaka..
förlåt att jag gör min blogg till en sån kallas ''emoblogg'' elle nått sånt..
asso idag var allt i skolan helt fuckt upp.. först när jag kom så va jag skit arg , vet int varför heller..
sen min lärare dampa på mej , sen ja dampa på henne sen jag fick damp sen drog jag te kontoret osv ..
sen hände de massa saker som jag int pallar berätta om sen Milan å alla dom dära va fett taskiga mot mej ;(
jag mådde fett skit för jag bråka md min bror också..
Sedan jag å Linda skärde ut våra namnbokstäver på brösten asso hon skärde ''D'' ¨å jag ''L''
hon förklara te sin lilla syrra så ; kolla Sandra, jag å Darii älskar varandra så mycket att vi skär våra namnbokstäver .. OMG! asso jag tyckte de lät så jävla gulligt ..
För jag älskar så mycket min bästavän om nån skulle såra henne elle nått jag skulle döda den ..
seriöst inget liv utan henne kan int leva utan henne . <3

säger bara ; DariiHalkquist älskar sin bara sin LindaLundquist .

vi livet ut . §




Kommentarer
Postat av: malin

aw, va gulliga du & linda äe :) <33

2010-09-13 @ 19:12:23
URL: http://maliinprinsessan.blogg.se/
Postat av: darii §

tack du md :)<3

2010-09-13 @ 20:00:56
URL: http://dariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0