Tmy - Du var perfekt

För jag släcker min lampa, men jag ser dig ändå
Att behöva släppa den man älskar efter ett och ett halvt år
Men jag förstår att det är bäst för oss två, för jag är glad idag om jag inte fäller en tår
Låter tårarna rinna, när texten flyter fram, men nu har jag börjat se ljuset i dimman
För varje gång jag ska sova så kramar jag om min kudde, vill tacka dig munter jag älskar dig gubben
Det var du som stog bredvid  mig enda in i de sista, du är en av dom vännerna jag aldrig vill mista
Men dagarna går, det är klart det är jobbigt, Om sanningen ska fram så ska jag aldrig mer ha brud.

Du får mig att stanna kvar, ville bara att vi skulle ha varandra
Du får mig att stanna kvar, älskade dig mer än alla andra
Allting var ju så bra, med dig och mig
Varför blev det så
Du var perfekt, du var mitt allt
Varför ska du gå

När vi ligger här och myser, ja då tänker jag tillbax
Alla gånger vi har bråkat, men det har vi glömt idag
Mår så himla bra när du ligger här brevid
du och jag tillsammans vi ska starta nya liv
Jag finns här för dig om det är något du behöver
Ring min telefonen om du vill komma över
Klart jag ställer upp till 100%
Jag kan hjälpa dig om du behöver lite hjälp.

Inne i mitt hjärta är du en väldigt stor person
Förlåt för allting, jag har varit idiot
Jag hoppas du vet, och jag hoppas att du förstår
Varför jag skriver text när jag fäller en tår

Lämna det förflutna bakom dig
Du vet att jag älskar dig
Jag måste nog sluta snacka, för jag är nog bara kär

Allting var ju så bra, med dig och mig
Varför blev det så
Du var perfekt, du var mitt allt
Varför ska du gå


 hade lite tråkig, älskar låten passar in på mej..

Kommentarer
Postat av: lina

söt du är! <33

2010-09-20 @ 19:29:53
URL: http://mesttuffa.blogg.se/
Postat av: Darii §

due sötare :)

2010-09-20 @ 19:39:54
URL: http://dariis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0